» Reklamacja i serwis

Reklamacja towaru

1. Wypełniając poniższe pola, dostaniecie się Państwo do szczegółów zamówienia, gdzie można rozpocząć proces reklamacji klikając przycisk "reklamuj". Następnie zostaniecie Państwo poinformowani o dalszych krokach.

albo

2. Prosimy wypełnić niniejszy formularz (prosimy dołączyć do reklamowanego towaru)

Towar wraz z kartą gwarancyjną prosimy przesłać do 14 dni na adres: Packeta.pl (kod e-shopu 99171467), Mostowa 4, 43–400 Cieszyn, Polska. Prosimy nie wysyłać przesyłki za pobraniem - nie zostanie przyjęta. Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej do 30 dni od otrzymania towaru.  Jeżeli reklamacja nie zostanie rozstrzygnięta w tym terminie, kupującemu przysługują takie same prawa, jak w przypadku istotnego naruszenia umowy. Pełne brzmienie warunków można znaleźć tutaj.

Państwa adres e-mail podany w zamówieniu
Znajdą Państwo w lewym górnym rogu faktury.
Zostawcie Państwo nam swój adres e-mail, a my wyślemy listę Państwa zamówień.